Przez lata korzystałem z najróżniejszych narzędzi, których zadaniem jest optymalizacja procesów związanych z uruchomieniem, zarządzaniem i analityką reklam w takich miejscach jak Facebook Ads czy Google Ads.

Jeśli reklamujesz się na Facebooku i wiesz jak to robić, to na pewno wiesz również jak czasochłonne potrafi być przygotowanie kampanii, analityka i wprowadzanie zmian, które mają zapewnić możliwie niski koszt konwersji.

Są jednak narzędzia, które te procesy mocno upraszczają. Jednym z moich ulubieńców jest AdEspresso i jako alternatywa Madgicx. Świetne rozwiązania. Przyjrzyj się im.

Natomiast Scalify, to podobna aplikacja, która również pozwala tworzyć kampanie reklamowe, odpowiednio je targetować, analizować i korygować. Z tą drobną różnicą, że przez krótki czas dostępna jest w ofercie lifetime od 49 dolarów do 197.

Pakiet najtańszy daje dostęp to wszystkich funkcji tych obecnych i tych, które pojawią się w przyszłości. Jedynym ograniczeniem jest budżet reklamowy jaki przeznaczysz na reklamę i który w przypadku tej wersji ogranicz Cię do 10 000 dolarów. Wcale nie tak mało, prawda? Jakby nie patrzeć to przy aktualnym kursie mniej więcej 40 000 złotych. Dla małych firm, które miesięcznie przeznaczają na reklamę nie więcej niż 40 000 zł, a takich jest większość, to plan zaspokajający wszystkie potrzeby. Jeśli jednak reklamujesz się z większym rozmachem możesz wybrać wyższy plan. Jest ich w sumie 4, a największy to limit 200 000 dolarów (około 750 000 zł).

Interfejs bardzo czytelny i łatwy do opanowania, a to co ucieszy właścicieli sklepów na bazie WooCommerce, to fakt że aplikacja integruje się ze sklepem, dzięki czemu pobiera dane na temat produktów, co można wykorzystać w trakcie tworzenia poszczególnych reklam.

Interfejs Scalify

Wkrótce oprócz reklam Facebooka i Instagrama (też jest) pojawi się Google Ads. Polecam bo ceny są świetne.