Oferty LifeTime

Gravitec

39 USD

Oferta szalona, zwłaszcza, że narzędzie jest dojrzałe i długo dostępne na rynku. Do czego służy? Powiadomienia WebPush, to główne zadanie tej aplikacji i trzeba powiedzieć, że radzi sobie z nimi doskonale.

Powiadomienia WebPush to kolejny kanał komunikacji z waszymi Czytelnikami, potencjalnymi Klientami i Klientami. Dzięki temu, że nie wymagają zapisywania się na listę mailingową, a więc nie trzeba podawać żadnych swoich danych, potrafią być efektywniejsze.

Ci z was, którzy mnie znają wiedzą, że rekomenduję zacząć przygodę z powiadomieniami WebPush od darmowego narzędzie OneSignal. Niestety w w ostatnim czasie odkroili możliwości wersji darmowej, dlatego pojawienie się Gravitec jest jak prezent na urodziny.

W osobnym artykule napisałem, dlaczego zdecydowałem się przesiąść z OneSignal na Gravitec, jeśli to cię interesuje zajrzyj tam.

Warunki Oferty

Jak wspomniałem w pierwszym zdaniu są szalone. Za 39 dolarów masz możliwość podpiąć dowolną ilość stron, a każda z nich może mieć bazę 25 000 subskrybentów powiadomień. Na starcie oferty LTD te 25 000 dotyczyło łącznie wszystkich stron jakie podpinamy, ale w pewnym momencie postanowili swoją propozycję uatrakcyjnić i teraz każda dodana strona ma swój osobny worek na subskrybentów o pojemności 25 000.

Jeśli masz większe potrzeby, możesz wykupić większą ilość kodów. Maksymalnie możesz ich kupić 5 i wówczas worek na subskrybentów dla każdej strony zmieści ich 150 000.

Dla porównania standardowa oferta Gravitec dla 25 000 subskrybentów to 100 dolarów miesięcznie!

Jeśli poważnie myślisz i włączeniu do swojej strategii marketingowej i strategii komunikacji kanał WebPush, nie znajdziesz nic lepszego do tego w tak absurdalnie niskiej cenie.