System ERP jest podstawowym narzędziem informatycznym, po które sięga coraz więcej współczesnych firm. Idealnie sprawdzi się on w przypadku przedsiębiorstw prowadzących sprzedaż internetową za pośrednictwem własnego e-sklepu. Oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem może zostać w prosty sposób zintegrowane ze stroną www sklepu oraz pozwolić na prowadzenie wydajniejszej, sprawniejszej i skuteczniejszej sprzedaży internetowej.

System ERP

System ERP – czy małej firmie opłaca się w niego inwestować?

E-sklepy są prowadzone zarówno przez duże, międzynarodowe firmy, jak i małe, często jednoosobowe działalności gospodarcze, które zajmują się dystrybucją towarów wyłącznie na lokalną lub ogólnopolską skalę. W przypadku średnich i dużych firm nie ulega wątpliwości, że system ERP jest rozwiązaniem, po które zdecydowanie warto sięgnąć. Wbrew pozorom, podobnie sytuacja przedstawia się także w przypadku małych firm – one również bardzo skorzystają na wdrożeniu tego nowoczesnego, wysokofunkcjonalnego rozwiązania informatycznego.

Na rynku dostępnych jest sporo systemów, których funkcjonalność może zostać dostosowana nie tylko do potrzeb firmy, ale także jej rozmiarów oraz skali prowadzonej działalności. Przykładem uniwersalnego oprogramowania klasy ERP jest system enova 365 – rozwiązanie firmy Soneta dedykowane małym, średnim i dużym firmom. W jego ramach dostępne są trzy wersje, które różnią się między sobą oferowanymi funkcjami, w tym ilością obsługiwanych magazynów oraz przeznaczeniem ze względu na rozmiary firmy. Dostępne w ramach systemu enova 365 w wersji srebrnej moduły pozwalają na sprawne kierowanie małą i średnią firmą, zarządzanie magazynem oraz jego integrację ze sklepem internetowym.

Biuro
Mała firma

System enova 365 jako narzędzie do zarządzania e-sklepem

Wersja srebrna jest idealnym wyborem dla małych i średnich firm prowadzących sprzedaż internetową i rozliczających się za pomocą książki przychodów i rozchodów. Dostępna w jej ramach funkcjonalność pozwala na zarządzanie pracą jednego magazynu, a jego integracja z systemem enova 365 pozwala na usprawnienie procesów sprzedażowych, w tym realizacji zamówień, kontaktów z klientem, rachunkowości oraz wymianę informacji dotyczących produktów i logistyki firmowej. Daje możliwość pełnej automatyzacji i sprawnej realizacji procesów kupna i sprzedaży w ramach sklepu internetowego.

Wdrożenie systemu ERP i jego integracja ze sklepem internetowym pozwala na uniknięcie kosztownych i problematycznych pomyłek poprzez usprawnienie realizacji wszystkich procesów związanych z prowadzeniem sprzedaży internetowej. Brak integracji systemu ERP z e-sklepem może bowiem powodować liczne komplikacje w procesie sprzedaży, utrudnienia w rezerwacji stanów magazynowych oraz kosztowne dla firmy błędy i pomyłki. Wdrożenie odpowiedniego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem ma znaczenie nie tylko z punktu widzenia firmy – skorzystają na tym także jej klienci, których poziom zadowolenia ze współpracy znacząco wzrośnie. W ramach systemu enova 365 dostępny jest bowiem moduł CRM, który umożliwia firmie zarządzanie relacjami z klientem z poziomu jednego, wysokofunkcjonalnego rozwiązania.

Udostępnij

Zobacz również

Bezpłatne informacje o nowościach JZS

Zapraszam Cię do grona Subskrybentów! Tysiące Czytelników już subskrybuje wiadomości z JZS.

W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji. Twój adres jest tu bezpieczny.

Polecane Oferty LifeTime!

Gravitec
Gravitec

Wykorzystaj powiadomienia WebPush, aby zwiększyć ruch i sprzedaż

Pabbly Connect LifeTime
Pabbly Connect

Narzędzie do automatyzacji procesów biznesu online i integracji strony z...

Virusdie - Lifetime
Virusdie

Rewelacyjne narzędzie chroniące stronę WWW przed atakami, a także narzędzie...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *